Back again.

Efter tentan (som vi häromdagen fick veta resultatet på - godkänd!) åkte jag till linköping över påsken, jobbade mycket och träffade familj och vänner. Senaste två veckorna tillbaks i götet har det varit mycket upp och ner med mitt humör, varit sjuk och bara känt mig lite nere. Därmed ett litet break i bloggen. Meeen nu är jag back on track! Det är mycket som händer just nu, blir nästan lite virrig. Det är planering inför Bergetpuben den 16 maj med SexElegans, Kostbollen, lägenhetsfix, skola, träning och ett liv någonstans under och däremellan. :)
Ikväll var jag på ett body combatpass, jättelängesen pga av tentaperiod och sjukdom men nu var jag igång och det var nog precis det jag behövde. Träning rensar ens tankar och man får lite grepp om allt.
Ska ut och löpa med Annika i skatås imorgonbitti, kommer nog göra under för mitt humör det med.

 

Nu vill jag ha sommar och landet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0