Keep it up.

Idag är jag helt slut, inte riktigt gått som jag vill idag. Sov dåligt inatt och nu när vi börjar kl 8 på morgonen är det tungt att hålla fokus hela dagen om sömnen inte är med en. Vid lunch var jag jättehungrig, trött, lite grinig. Ska öppna matlådan för att ställa in den i mikron och vips så tappar jag greppet och tappar ut halva innehållet av matlådan på golvet. När man nästan börjar gråta av en sån sak, är man för övertrött då?!
Dagen fortsatte och jag lyckades tillslut ta mig igenom alla föreläsningar med iaf lite av min uppmärksamhet. Därefter var det dags för synundersökning. Jag blir lätt trött i ögonen och har ont i huvudet, hade varit skönt med att man hade ett synfel som man kan fixa med ett par glasögon så känns det bättre men icke, nu är det min ögonmuskulatur jag måste träna upp.
Så jag ska träna ögonen ett tag framöver genom att jag ska hålla en pinne med en figur på framför mig och föra den långsamt mot ansiktet, samtidigt ska en annan person sitta och kolla på mina ögon och säga till när ena ögat släpper fokus. Kommer nog känna mig ganska fjantig men jobbigast blir det nog för Daniel som får assistera ögonkollare. Han var väl inte överförtjust över denna nyhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0