Sweet bitterness



Det var längesen jag delade en låt med er. Älskar hennes röst, skör och vacker. Enjoy!

Jag har kommit ur min pluggdrive, tentan är på måndag, bäst att försöka lägga i en högre växel nu. Dammit. Men snart är det måndag och vi är klara med fysiologin, uteservering på eftermiddagen, kvällen är det stormöte med bästa SexElegans och sedan är det klasstentafest. På tisdag beger jag mig mot linköping en vecka, jobba varje dag men njuta av lediga kvällar med min underbara familj och fantastiska vänner. Det ser jag fram emot, galet mycket. Nu ska jag försöka få lite plugg gjort, annars får jag snart skäll av en viss Anni :) <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Å gumman, hejja på! Snart är vi där! Hoppas på riktigt fint väder på måndag!! : Dpuss

2012-03-29 @ 16:31:50
URL: http://linnkruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0