Sweet saturday

Igår var en sån lyckad kväll, seminarie på morgonen i skolan. Jag och Annika pluggade hela onsdagen och torsdagen så vi var ordentligt förberedda. Efter skolan åkte vi in till stan och tog en mysig lunch på Condeco, en sväng i affärer och ett par nya byxor inhandlades, vidare till en väldigt bra second hand butik i mina trakter. Jag gjorde ett riktigt kap, en skitsnygg skinväska..

Kvällen spenderade jag på Hvillan med Annika, Ellen och My, vi käkade och drack gott. Lite senare kom Linn oc en kompis till henne från Värnamo. Vi gick till Chalmers efteråt och träffande Marcus med Co. Avslutade kvällen på Park Lane med Annika och Ellen, massa dans dans dans. Träffade där min favorit roomie och blev massa dans med han och hans klasskompisar också. En fantastisk kväll i härliga Göteborg!

Nu ska Daniel och jag äta blåbärspaj, fin lördag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0