Tisdag

Det funkade från mobilen, yeay. Men här kommer ett från dator istället. Lite kort och gott. Varit en väldigt bra dag trots förkyldningen som håller i sig. Vi hade sista föreläsningarna i fysiologikursen idag så nu är det bara ett seminarie och frågestund sen är det tenta, men vi har 2 veckors fri instuderingstid nu vilket känns jätteskönt. Kommer behövas och imorgon kör vi igång kl 9. Annika kommer och hämtar upp mig, Daniel och Linn så ska vi åka ut till Skatås och springa på morgonen sen handla mat och förbereda för en ordentligt pluggdag hemma hos mig. Jag och Annika iaf, får se om Linn kommer på andra tankar och joinar vår pluggdag.

Efter skolan åkte vi till Mahogny och fikade, i solen var tanken men skuggan låg över uteserveringen men vi SÅG solen på vardera sida om oss iaf. Våren är här och jag invigde min jeansjacka idag.


 

 


Nu ska jag sussa gott och ladda för imorgon! Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0