Underbaraste

Jag har haft världens underbaraste helg och kan knappt i ord beskriva mina känslor i denna stund. Jag har så otroligt fina människor i mitt liv, jag är så lyckligt lottad att få kalla dem mina vänner!

Jag kan börja med att berätta att jag nu är en riktig Elegansare, stolt medlem i SexElegans inom Sahlgrenska akademin studentkår. I lördags var det inkröning och togafest, blev en riktigt lyckad kväll med god mat, dryck och umgänge. Självklara bastun var med och var kul att lära känna alla lite bättre, the beginning of a beautiful friendship ;)

Vaknade upp igår till vacker sång av Daniel och hans underbara syster Susanna och hennes pojkvän Jesper. Blommor och paketöppning på sängen, för att föras ut till köket där det var uppdukat med nybakade scones, småkakor, ananas, vindruvor och tända ljus.
Våffelfika stod sedan på planeringen och oj vad våfflor det blev. Mitt under fikan händer det, Johan Daniels bror börjar sjunga och alla blir lite chockade. Daniel som precis innan gått ut från köket kommer in och Susanna kommer reser sig upp och de gör tillsammans världens finaste spex. Jag har aldrig varit med om något liknande. Jag börjar gråta för att jag blir så rörd. De sjöng ABBA låtar som de gjort om texten på och sjöng om mig. De är så talangfulla människor hela bunten och jag saknar ord till hur fina personer dem är!
Solen lyste från en klarblå himmel och jag kan med hel säkerhet säga att jag igår hade den underbaraste födelsedagen någonsin och som går till en av de topp bästa dagarna i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: mamma Britt

Så roligt Susanna att det blev en såå lyckad födelsedag! Ser fram emot att få krama dig och fira dig när du kommer hem i Påsk :)

Många kramar

2012-03-27 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0