Windy but Sunny

Idag skiner solen i Göteborg, dock blåste man bort lite när man gick ut. Hörde att det snöade i linköping så klagar inte på vår vind idag..
Jag började dagen med ett tandläkarbesök, inga hål;) den där floursköljen verkar göra något bra.

Jag sov hos Annika i lördags och igår hade vi en effektiv söndag, en effektiv planering iaf. Gick upp vid åtta och åkte ut till skatås och sprang, går bättre och bättre. Förbättrade tiden med tio min från förra gången, så det går åt rätt håll:)
Efter det blev det hem och käka för att ses på stan för plugg, stadsbiblioteket var stängt så slutade med att vi åkte till Chalmers och pluggade där. Träffade Marcus och blev glada över att vi inte pluggade hans matte, blev inte så mkt plugg som vi tänkt men trötta i huvudet åkte vi in till stan och åt vid halv sex.

Jag avslutade kvällen med en mkt trevlig fika och spelkväll hemma hos Jocke med Daniel och Sara.
En väldigt härlig helg har det varit och nu laddar vi för en vecka med ordentligt plugg och träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0